середа, 9 лютого 2022 р.

1. Навчання грамоти/читання 10.02.2022 (синхронно)

 Тема. Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

💦 Відгадайте загадку.                   
В річці риба проживає-
Довгу морду вона має,
Гострі зуби, хижу вдачу –                         В річці всі від неї плачуть.
💦 Зробіть звуковий аналіз слова 
"щука"  ("Буквар" сторінка 58)

Висновок: перші два звуки в цьому слові [шч] позначаються однією буквою щ.

💦 Складання речень за малюнками (ст.58).

  • Що робить буква «ща»? (Буква «ща» надула щоки.)
  • Кого хапає буква «ща»? (Буква «ща» хапає ящірку за хвоста.)
  • Куди потрапила буква «ща»? (Буква «ща» потрапила під дощ.)

Робота в зошиті "Зошит для друкування" (ст. 41)

1. Надрукуйте рядок малої літери щ, слово борщ.
2. Вставте пропущену літеру у словах.
3. Підпишіть малюнок та побудуйте схему до слова.
                               Фізкультхвилинка
Робота з підручником (сторінка 58-59).
 
💦
Читання складів за таблицею та утворення з ними слів.
💦 Гра «Гірка». Прочитайте закличку спускаючись з гірки. Змінюйте швидкість читання і силу голосу під час читання. 
💦Робота над текстом (с. 59).

☺Прочитайте текст.
☺Придумайте заголовок до тексту.
☺Дайте відповідь на запитання.

    • Про кого йдеться в тексті?
    • Які щітки ведуть розмову?
    • Що чистила перша щітка?
    • А що чистила друга?
    • А третя?
    • Чому потрібно чистити зуби вранці та ввечері?
    • Яка щітка найпотрібніша? Чому?
Дякую, любі мої, за роботу♥

Немає коментарів:

Дописати коментар

03.06.2022

Добрий день, вам, батьки і діти! Гарне свято прийшло до нас. Будем разом усі радіти – Для канікул прилинув час! 💧Пісня " Літні канікул...