Тема.Таблиці додавання та віднімання чисел 7,8,9.
☺Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.
☺Давайте пригадаємо:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
- Чи можна при додаванні чи відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
- Що таке десяток?
- Як називаються числа, що закінчуються 0?
Робота з підручником.
- Відкрийте підручники на сторінці 74.
- Розгорніть зошити, запишіть число " 7 лютого ".
- Пропишіть рядок числа 7,8.9. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
- Виконайте завдання 2 на сторінці 74(усно).
Фізкультхвилинка
- Запишіть у зошит Задача № 3.
- Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
- Про що говориться в задачі?
- Скільки простих олівців має Оля?
- Що відомо про кольорові олівці?
- Яке запитання задачі?
- Накреслимо схему задачі.
7. Запишіть розв'язання у зошит.
- Виконайте дії за допомогою числового ряду( усно ),завдання 5.
Дякую за роботу♥
Немає коментарів:
Дописати коментар