четвер, 3 лютого 2022 р.

1. Математика 04.02.2022 (синхронно)

 Тема. Вісімдесят, дев'яносто, сто.

☺Доброго ранку, діти! Перегляньте презентацію та дайте відповіді на запитання. Для зручності розгорніть презентацію в повноекранний режим.(︙→ перейти в повноекранний режим)

☺Давайте пригадаємо:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше? 
    • Чи можна при додаванні чи відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток?
    • Як називаються числа, що закінчуються 0?

☺Перегляньте відео та дослідіть, як утворюються десятки, виконайте цікаві завдання.

Запам'ятайте!

☺Порахуйте від 0 до 100 десятками. 
☺Зверніть увагу як записують число 100.
Робота з підручником:

✅Відкрийте підручники на сторінці 73.
✅Розгорніть зошити, запишіть число лютого 
Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅Пропишіть рядок числа 100. 
✅Усно виконайте дій з десятками №2.







✅ Усно дайте відповіді на запитання №3,4.








Фізкультхвилинка

✅Пригадайте склад чисел 9 і 10. Письмово виконайте завдання №5 (2 стовпчика по 6 прикладів)

                           Дякую за роботу. Ви найкращі♥

Немає коментарів:

Дописати коментар

03.06.2022

Добрий день, вам, батьки і діти! Гарне свято прийшло до нас. Будем разом усі радіти – Для канікул прилинув час! 💧Пісня " Літні канікул...