Тема. Вісімдесят, дев'яносто, сто.
☺Доброго ранку, діти! Перегляньте презентацію та дайте відповіді на запитання. Для зручності розгорніть презентацію в повноекранний режим.(︙→ перейти в повноекранний режим)
☺Давайте пригадаємо:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
- Чи можна при додаванні чи відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
- Що таке десяток?
- Як називаються числа, що закінчуються 0?
☺Перегляньте відео та дослідіть, як утворюються десятки, виконайте цікаві завдання.
Запам'ятайте!
☺Порахуйте від 0 до 100 десятками.
☺Зверніть увагу як записують число 100.
Робота з підручником:
✅Відкрийте підручники на сторінці 73.
✅Розгорніть зошити, запишіть число 4 лютого .
✅Розгорніть зошити, запишіть число 4 лютого .
Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅Пропишіть рядок числа 100.
✅Пропишіть рядок числа 100.
✅Усно виконайте дій з десятками №2.
✅ Усно дайте відповіді на запитання №3,4.
Фізкультхвилинка
✅Пригадайте склад чисел 9 і 10. Письмово виконайте завдання №5. (2 стовпчика по 6 прикладів)
Дякую за роботу. Ви найкращі♥
Немає коментарів:
Дописати коментар