Тема. Додавання та віднімання числа 7.
☺Доброго ранку, діти! Перегляньте відео та відгадайте загадки на логіку та уважність.
☺Щоб налаштуватись на роботу дайте відповіді на запитання:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
- Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше?
- Чи можна при додаванні одержати те саме число? У якому випадку?
- Чи можна при відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
- Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
☺Сьогодні досліджуємо таблиці додавання та віднімання числа 7.
Робота з підручником:
✅Відкрийте підручники на сторінці 72.✅Розгорніть зошити, запишіть число 2 лютого .
Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
✅Пропишіть рядок числа 7.
✅Пропишіть рядок числа 7.
✅Прочитайте та письмово виконайте завдання №2. (2 стовпчика по 6 прикладів)
1. Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
2. Про що говориться в задачі?
3. Скільки стільців пофарбував тато?
4. Скільки стільців залишились непофарбованими?
5. Яке запитання задачі?
2. Про що говориться в задачі?
3. Скільки стільців пофарбував тато?
4. Скільки стільців залишились непофарбованими?
5. Яке запитання задачі?
6. Накреслимо схему задачі.
7. Запишіть розв'язання у зошит.
Цікаві задачі
1.Що важче 1 кг пуху чи металу?
2.На одній нозі півень важить 2 кг. Скільки кілограмів важить півень на двох ногах?
Дякую за роботу♥
Немає коментарів:
Дописати коментар