понеділок, 31 січня 2022 р.

5. Математика 01.02.2022 (асинхронно)

 Тема. Лічба десятками. Розв'язування виразів і задач на додавання та віднімання чисел 1-6. 

☺Дорогі діти, щоб налаштуватись на роботу дайте відповіді на запитання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало більше?
    • Яку арифметичну дію з числами треба виконати, щоб стало менше? 
    • Чи можна при додаванні одержати те саме число? У якому випадку?
    • Чи можна при відніманні одержати те саме число? У якому випадку?
    • Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?

    ☺Перегляньте відео та виберіть знаки "+" або "-" так, щоб рівності були вірними.

☺Перегляньте відео та дослідіть, як утворюються десятки.

Запам'ятайте!

Робота з підручником:

  • Відкрийте підручники на сторінці 71.
  • Розгорніть зошити, запишіть число 1 лютогоПам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
  • Прочитайте та письмово виконайте завдання №5 (2 стовпчика по 6 прикладів)
Фізкультхвилинка
  • Запишіть у зошитах №6. Порівняйте вирази, запишіть їх у зошити. ( 2 стовпчики по 4 вирази)
  • Усно складіть та розв'яжіть задачу за схемою.

Дякую за роботу. Ви найкращі♥

Немає коментарів:

Дописати коментар

03.06.2022

Добрий день, вам, батьки і діти! Гарне свято прийшло до нас. Будем разом усі радіти – Для канікул прилинув час! 💧Пісня " Літні канікул...