середа, 13 січня 2021 р.

Природознавство 14.01.2021

 

Тема уроку : Рослинний і тваринний світ Північної Америки.   

    

1. Робота з підручником.

•Прочитай текст(с.74-77).
•Дай відповіді на питання "Перевір себе"(с.77)
•Прочитай у "Бібліотечці природодослідника" (с.77) інформацію про секвою, запам'ятай її.


2. Робота з зошитом.

•С.31, завдання 2, 3, С.32, завдання 4.

3. Чи вірите ви в те, що?.(Гра вірю-не вірю)

✵ Флора і фауна Північної Америки вражає своєю різноманітністю й унікальністю.

✵ У Північній Америці не вирощують пшеницю, кукурудзу. (Вирощують)

✵ У Північній Америці є дерево-гігант секвойя.

✵ У Північній Америці не живе сумчастий щур — опосум.

✵ Північна Америка — четвертий за розміром материк на Землі.

✵ У Північній Америці є величезні озера.

4. Дай дівповіді на питання..

— Які природні зони є на території Північної Америки?

— За малюнком 64 розкажіть про зону арктичних пустель.

— Які тварини тут мешкають?

— Що ви дізналися про зону тундри?

— Розкажіть про зону тайги.

— Розкажіть про різноманітність рослинного і тваринного світу в мішаних і листяних лісах.

— Де можна побачити бізонів?

— Назвіть рослини і тварин пустель.

— Як охороняють і відновлюють природу у країнах Північної Америки?

— Розкажіть, про що ви прочитали у «Бібліотечці природодослідника».

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?

5. Виконай тест "Північна Америка". (освітня платформа "На урок") 

Домашнє завдання: Підручник с.74-77, відповідати на питання.

                                                                        Дякую за роботу!♥

Немає коментарів:

Дописати коментар

03.06.2022

Добрий день, вам, батьки і діти! Гарне свято прийшло до нас. Будем разом усі радіти – Для канікул прилинув час! 💧Пісня " Літні канікул...