Тема уроку : Рослинний і тваринний світ Північної Америки.
1. Робота з підручником.
•Прочитай текст(с.74-77).
•Дай відповіді на питання "Перевір себе"(с.77)
•Прочитай у "Бібліотечці природодослідника" (с.77) інформацію про секвою, запам'ятай її.
2. Робота з зошитом.
•С.31, завдання 2, 3, С.32, завдання 4.
3. Чи вірите ви в те, що?.(Гра вірю-не вірю)
✵ Флора і фауна Північної Америки вражає своєю різноманітністю й унікальністю.
✵ У Північній Америці не вирощують пшеницю, кукурудзу. (Вирощують)
✵ У Північній Америці є дерево-гігант секвойя.
✵ У Північній Америці не живе сумчастий щур — опосум.
✵ Північна Америка — четвертий за розміром материк на Землі.
✵ У Північній Америці є величезні озера.
4. Дай дівповіді на питання..
— Які природні зони є на території Північної Америки?
— За малюнком 64 розкажіть про зону арктичних пустель.
— Які тварини тут мешкають?
— Що ви дізналися про зону тундри?
— Розкажіть про зону тайги.
— Розкажіть про різноманітність рослинного і тваринного світу в мішаних і листяних лісах.
— Де можна побачити бізонів?
— Назвіть рослини і тварин пустель.
— Як охороняють і відновлюють природу у країнах Північної Америки?
— Розкажіть, про що ви прочитали у «Бібліотечці природодослідника».
— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?
5. Виконай тест "Північна Америка". (освітня платформа "На урок")
Домашнє завдання: Підручник с.74-77, відповідати на питання.
Дякую за роботу!♥
Немає коментарів:
Дописати коментар