понеділок, 11 січня 2021 р.

Читання 12.01.2021

 Тарас Шевченко «Вітер віє-повіває…», «Вітер з гаєм розмовляє…»

Сьогодні на уроці ви будете поглиблювати знання  про творчість Т. Г. Шевченка, вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів, уміння добирати потрібну інтонацію під час читання, розвивати зв'язне мовлення, образне мислення, творчу уяву, виховувати в собі любов до художнього слова.
Поезія великого Кобзаря стала нетлінною частиною духовного буття українського народу. Т. Г. Шевченко для нас — це не тільки те, що вивчають, ай те, чим живуть, з чого черпають сили й надії.

1. Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Вітер віє-повіває…» Перегляньте відео :



2. Самостійно  прочитайте вірш «Вітер віє-повіває». (с.84)
3 .Дайте відповіді на запитання ст. 84.


Цікаво знати!

Хто такі кобзарі? Колись у сиву давнину, ходили по Україні старі люди (часто вони були сліпі), співали про тяжке життя, про героїчні подвиги козаків. Співаючи, вони грали на музичному інструменті — кобзі (бандурі). Назва інструмента і дала назву музикам — кобзарі.
Шевченко не грав на кобзі, не співав пісень на дорогах України. Але коли читаєш його твори, то ніби чуєш ніжну, сумну пісню про тяжке життя народу.
Свою першу збірку творів (1840 р.) поет назвав «Кобзар». Входило до неї тоді 8 поезій. 


4. Робота за ілюстрацією.

 Розгляньте картину Василя Касіяна «Кобзар».
⋅ Кого художник зобразив на картині? Які кольори він використав?
⋅  Який настрій вони створюють? Як передають характер героя?
⋅  Що можна сказати про кобзаря?
⋅  Що зображено на другому плані картини?
⋅  Які відчуття викликає картина?

 5. Опрацювання вірша Т. Г. Шевченка «Вітер з гаєм розмовляє…» Перегляньте відео.



6. Самостійно  прочитайте  вірш «Вітер віє-повіває». (с.84) Дайте відповіді на питання.

⋅  Чи сподобався вам вірш?
⋅  Які картини ви уявляли, слухаючи його?
⋅  Які почуття він у вас викликав?
⋅  Що поет описує у вірші?
⋅  Які уособлення вживає?
⋅  Де плив човен?
⋅  Чому його ніхто не спиняє?
⋅  Куди поплив човен?
⋅  Що з ним сталося?
⋅  Як поет передав картини тиші і неспокою в природі?

 

7. Робота за ілюстрацією.

⋅  Розгляньте ілюстрацію до цього вірша.
⋅  Що художник зобразив на ілюстрації? Які кольори він використав?.
⋅  Який настрій вони створюють? Як передають картину неспокою в природі?

 

 Домашнє завдання : ст. 84 «Вітер віє-повіває…»  вивчити напам’ять, ст.85  «Вітер з гаєм розмовляє…» виразно читати, робота в зошиті  ст.33 (1 і 2 завдання).

                                                           Дякую за роботу!♥


Немає коментарів:

Дописати коментар

03.06.2022

Добрий день, вам, батьки і діти! Гарне свято прийшло до нас. Будем разом усі радіти – Для канікул прилинув час! 💧Пісня " Літні канікул...